This site has limited support for your browser. We recommend switching to Edge, Chrome, Safari, or Firefox.

4.8 stars on Google!

Ordered before 2pm, shipped today!

Congratulations! Your order qualifies for free shipping Still 39 for free shipping!

Shopping cart 0

Congratulations! Your order qualifies for free shipping Still 39 left until free shipping!
No more products available for purchase

Products
Pair with
Add order notes

Bij vragen of opmerkingen kan je mailen naar anna@depindakaaswinkel.nl

Subtotal Free
Shipping, taxes, and discount codes are calculated at checkout

Veelgestelde vragen

WHAT ARE THE SHIPPING COSTS?

Shipping costs for a 'private' order are €5.95 within the Netherlands. From 39 euros shipping is free in the Netherlands and to Belgium and Germany.

WHY IS THE PEANUT BUTTER FROM THE PEANUT BUTTER STORE THINNER THAN REGULAR SUPERMARKET PEANUT BUTTER?

We do not use thickeners or other additives. This makes our peanut butter as it should be: slightly less firm. Our advice is always to stir well before use!

Welke betaalmogelijkheden zijn er?

Je kunt bij ons met de volgende betaalmiddelen betalen:

  • iDeal
  • Visa
  • Mastercard
  • PayPal
  • Apple Pay
  • Google Pay
  • Klarna
HOW MUCH UNSATURATED (GOOD) FAT DOES THIS PEANUT BUTTER CONTAIN?

The fat content of our peanut butter is 53% of which at least 80% consists of unsaturated fat.

Wat gebeurt er met mijn bestelling als ik niet thuis ben?

De bezorger geeft je pakketje af bij de buren. Als dat niet lukt, dan brengt de bezorger je pakketje naar een PostNL-punt bij jou in de buurt. Weet je van tevoren al dat je er niet bent? Dan kun je via de PostNL app al vóór de eerste bezorgpoging een ander moment, of een pakketpunt bij jou in de buurt kiezen.

Mijn bestelling heeft de status ‘bezorgd’, maar ik heb niks ontvangen

Wat vervelend om te horen dat je jouw bestelling niet hebt ontvangen. Stuur een mail met jouw ordernummer naar anna@depindakaaswinkel.nl, dan gaan we voor je op zoek naar jouw pakketje!

De ervaring leert echter dat je het beste eerst bij jouw dichtstbijzijnde pakketpunt of buren kunt langsgaan. Vaak heb je jouw pakket dan nog sneller in handen!

Moet ik een account aanmaken om te kunnen bestellen?

Je kunt een bestelling plaatsen zonder een account aan te maken, maar het hebben van een klantaccount biedt verschillende voordelen:

  • Volg de status van je bestelling;
  • Inzicht in je bestelgeschiedenis
  • Je kunt deelnemen aan ons loyaliteitsprogramma (binnenkort live!)

Klik hier om direct een account aan te maken.

Kan ik het verzendadres van mijn bestelling nog wijzigen?

Na het plaatsen van je bestelling beginnen we zo snel mogelijk met het inpakken van jouw bestelling. Alleen als de bestelling nog niet is ingepakt kunnen we ervoor zorgen dat het adres wordt gewijzigd. Neem hiervoor zo snel mogelijk contact met ons op.

Hoe annuleer ik mijn bestelling?

Wat jammer om te horen dat je jouw bestelling wilt annuleren.

Als je vandaag hebt besteld en nog geen verzendbevestiging hebt ontvangen, dan kunnen we je bestelling nog annuleren. Neem contact met ons op via anna@depindakaaswinkel.nl, bereikbaar van maandag tot en met vrijdag tussen 08.00 en 16.30 uur. Stuur ons een bericht met je ordernummer en de reden van annulering, voor een snelle afhandeling.

Mijn bestelling is kapot geleverd

Dat is vervelend om te horen! Je kan hiervoor contact opnemen met onze klantenservice. We bieden je graag een passende oplossing.

Mijn bestelling is incompleet geleverd

Dat is vervelend om te horen! Je kan hiervoor contact opnemen met onze klantenservice, vermeld in het bericht je ordernummer en welk product er ontbreekt. We zorgen ervoor dat het ontbrekende product wordt nagezonden, of dat er een andere passende oplossing wordt geboden.

Waar vind ik de factuur van mijn bestelling?

De factuur van jouw bestelling vind je in jouw bestelaccount of in de verzendbevestigingsmail.

HOW LONG DOES PEANUT BUTTER LAST?

We have never experienced spoiled peanut butter, probably because the jar is empty so quickly! The peanut butter will keep for at least half a year. However, fresh peanut butter always tastes better. Tip from the Peanut Bosses: put your jar in the refrigerator to prevent oil separation.

Ik wil mijn bestelling graag retourneren

Onze pindakaas kun je helaas niet retour sturen. Voedingsmiddelen zijn uitgesloten van het wettelijk herroepingsrecht. 

Merchandise retourneren is mogelijk in onze winkels op vertoon van het aankoopbewijs en binnen 3 maanden na aankoop. Ook een retourzending naar onze makerij is mogelijk, de verzendkosten hiervoor zijn voor rekening van de verzender. Neem contact op met anna@depindakaaswinkel.nl om een retour aan te melden.

WHY DOES MY PEANUT BUTTER SOMETIMES HAVE A COAT OF OIL?

We only use peanuts and coconut oil for our peanut butter, no other stabilizers. This causes a layer of oil to form after about four weeks and at high temperatures. To prevent this, we advise you to store the peanut butter in the refrigerator.

WHERE DO YOUR PEANUTS COME FROM?

We get our peanuts from Argentina. So far we have not found tastier peanuts for peanut butter and we know that farming here is done in a fair way.

Staat jouw vraag er niet tussen?Neem contact op

Fields marked with an asterisk (*) are required.

Pay safely and quickly

Via iDeal, Bancontact, Sofort, Creditcard, PayPal or Klarna.

Fast shipping

Ordered before 2pm on weekdays, shipped today!

Taste guarantee

Not satisfied? Money back!

Liquid error (layout/theme line 64): Could not find asset snippets/customer-discount.liquid