Deze site heeft beperkte ondersteuning voor jouw browser. We raden aan over te schakelen naar Edge, Chrome, Safari of Firefox.

4.8 sterren op Google!

Voor 14:00 besteld is vandaag verzonden!

Jouw bestelling krijgt gratis verzending Nog 39 voor gratis verzending!

Winkelwagen 0

Jouw bestelling krijgt gratis verzending Nog 39 tot gratis verzending!
Geen producten meer beschikbaar voor aankoop

Producten
Combineer met
Order notities

Bij vragen of opmerkingen kan je mailen naar anna@depindakaaswinkel.nl

Subtotaal Gratis
Verzendkosten, taxes en kortingen worden verrekend bij de check-out

Veelgestelde vragen

WAT ZIJN DE VERZENDKOSTEN?

De verzendkosten zijn €5,95 voor een bestelling binnen Nederland. Vanaf €39 is de verzending binnen Nederland en naar België en Duitsland gratis.

De verzendtarieven naar overige bestemmingen vind je op de afrekenpagina. Wil je een bestelling bezorgd hebben in een land dat niet in deze lijst staat? Neem dan contact met ons op.

Wordt mijn bestelling morgen bezorgd als ik vandaag bestel?

Wanneer je jouw bestelling voor 14.00 uur ‘s middags plaatst, wordt jouw bestelling nog dezelfde dag door ons ingepakt en verzonden. Alleen bij grote drukte kan het soms 1 of 2 dagen langer duren. Je ontvangt een Track & Trace zodra we je pakketje verstuurd hebben. Daarin vind je de actuele status en bezorgtijd.

Wil je dit nog beter kunnen beheren? Download dan de PostNL app waar je jouw bezorg voorkeuren kunt aangeven.

Let op: Vul nooit het adres van het pakketpunt in bij het afrekenen, het pakket gaat dan retour naar ons. Verander je bezorgvoorkeuren in de app van PostNL wanneer je pakket onderweg is.

Toch hulp nodig? Klik hier.

Waar vind ik de status van mijn bestelling?

Als je een account bij ons hebt, kun je de status van je bestelling bekijken onder de tracking informatie van je bestellingen.

Als je geen account hebt, raadpleeg dan de bevestigingsmail van je bestelling voor de tracking informatie.

Toch hulp nodig? Klik hier.

Wat gebeurt er met mijn bestelling als ik niet thuis ben?

De bezorger geeft je pakketje af bij de buren. Als dat niet lukt, dan brengt de bezorger je pakketje naar een PostNL-punt bij jou in de buurt. Weet je van tevoren al dat je er niet bent? Dan kun je via de PostNL app al vóór de eerste bezorgpoging een ander moment, of een pakketpunt bij jou in de buurt kiezen.

Moet ik een account aanmaken om te kunnen bestellen?

Je kunt een bestelling plaatsen zonder een account aan te maken, maar het hebben van een klantaccount biedt verschillende voordelen:

  • Volg de status van je bestelling;
  • Inzicht in je bestelgeschiedenis
  • Je kunt deelnemen aan ons loyaliteitsprogramma (binnenkort live!)

Klik hier om direct een account aan te maken.

Kan ik het verzendadres van mijn bestelling nog wijzigen?

Na het plaatsen van je bestelling beginnen we zo snel mogelijk met het inpakken van jouw bestelling. Alleen als de bestelling nog niet is ingepakt kunnen we ervoor zorgen dat het adres wordt gewijzigd. Neem hiervoor zo snel mogelijk contact met ons op.

Hoe annuleer ik mijn bestelling?

Wat jammer om te horen dat je jouw bestelling wilt annuleren.

Als je vandaag hebt besteld en nog geen verzendbevestiging hebt ontvangen, dan kunnen we je bestelling nog annuleren. Neem contact met ons op via anna@depindakaaswinkel.nl, bereikbaar van maandag tot en met vrijdag tussen 08.00 en 16.30 uur. Stuur ons een bericht met je ordernummer en de reden van annulering, voor een snelle afhandeling.

Mijn bestelling is kapot geleverd

Dat is vervelend om te horen! Je kan hiervoor contact opnemen met onze klantenservice. We bieden je graag een passende oplossing.

Mijn bestelling is incompleet geleverd

Dat is vervelend om te horen! Je kan hiervoor contact opnemen met onze klantenservice, vermeld in het bericht je ordernummer en welk product er ontbreekt. We zorgen ervoor dat het ontbrekende product wordt nagezonden, of dat er een andere passende oplossing wordt geboden.

HOE LANG IS DE PINDAKAAS HOUDBAAR?

Wij hebben nog nooit bedorven pindakaas meegemaakt, waarschijnlijk omdat bij ons de pot zo snel leeg is! De pindakaas is een jaar houdbaar. Verse pindakaas is echter altijd lekkerder. Tip van de Pindabazen: zet je potje in de koelkast om olieafscheiding te voorkomen.

Ik wil mijn bestelling graag retourneren

Onze pindakaas kun je helaas niet retour sturen. Voedingsmiddelen zijn uitgesloten van het wettelijk herroepingsrecht. 

Merchandise retourneren is mogelijk in onze winkels op vertoon van het aankoopbewijs en binnen 3 maanden na aankoop. Ook een retourzending naar onze makerij is mogelijk, de verzendkosten hiervoor zijn voor rekening van de verzender. Neem contact op met anna@depindakaaswinkel.nl om een retour aan te melden.

WAAROM HEEFT MIJN PINDAKAAS SOMS EEN LAAGJE OLIE?

Wij gebruiken alleen pinda’s en kokosolie voor onze pindakaas, verder geen stabilisatoren. Hierdoor ontstaat een laagje olie na zo’n vier weken en bij hoge temperaturen. Om dit tegen te gaan adviseren wij om de pindakaas in de koelkast te bewaren.

WAAR KOMEN JULLIE PINDA’S VANDAAN?

Wij halen onze pinda’s uit Argentinië. Tot nu toe hebben we geen lekkerdere pinda’s voor pindakaas kunnen vinden en we weten dat er hier op een eerlijke manier geboerd wordt.

Staat jouw vraag er niet tussen?Neem contact op

Velden gemarkeerd met een asterisk (*) zijn verplicht.

Betaal veilig en snel 

Via iDeal, Bancontact, Sofort, Creditcard, PayPal of Klarna.

Snelle verzending

Op werkdagen voor 14:00 uur besteld, vandaag verzonden!

Smaakgarantie

Niet lekker? Geld terug!

Liquid error (layout/theme line 64): Could not find asset snippets/customer-discount.liquid